სსმ მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
individualuri saswavlo
gegma
საგანი -ქართული
ენა და ლიტერატურა
მასწავლებელი:
ნადია ჭიღლაძე
მოსწავლე: N
კლასი
: IX
2016-2017სასწ.წელი
grZelvadiani mizani:
მიმართულება ზეპირმეტყველება moswavle ismens da
adekvaturad aRiqvams martiv informacias. sworad
reagirebs nacnob sametyvelo situaciaSi
|
moklevadiani
mizani/ebi:
1
2
3
4
5
|
Mmkafiod gamoTqvams sityvebs, winadadebebs
monawileobs situaciur TamaSebSi,jgufur
aqtivobebSi,usmens sxvebs,pasuxobs SekiTxvebs
მოსწავლე იცავს მართლმეტყველების
ელემენტარულ წესებს
aRwers nawarmoebze Seqmnil ilustracias,asaxelebs
sagnebs sworad, aRwers saganTa ganlagebas ( zeviT,qveviT,marjvniv, marcxniv,win ,ukan) ასახელებს ფერებს
ისმენს და იგებს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილ
მცირე ზომის ტექსტების შინაარს და გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას
|
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi,
resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|
1.1
|
მოსწავლე იმეორებს მოსმენილ სიტყვებს
|
კლასში
სახლში
|
პედაგოგი
|
მასწავლებელი
მშობელი
|
|
1.2
|
მოსწავლე იმეორებს მოსმენილ მარტივ წინადადებებს,
რომლებიც შედეგება 3-4 სიტყვისაგან
|
კლასში
სახლში
|
პედაგოგი
|
მასწავლებელი
მშობელი
|
|
1.3
|
მოსწავლე
იმეორებს(მოსმენილს) შედარებით რთულ წინადადებას
|
კლასში
რესურს
ოთახში
|
პედაგოგი
|
მასწავლებელი
|
|
1.4
|
ტექსტის
რამდენჯერმე მოსმენის შემდეგ გადმოსცემს რაც დაამახსოვრდა
|
პირველი
კლასის სახელმძღვანელო
|
კლასში
რესურს
ოთახში
|
პედაგოგი
|
პედაგოგი
|
1.5
|
ტექსტის
ერთხელ მოსმენის შემდეგ გადმოსცემს რაც დაამახსოვრდა
|
პირველი
და მეორე კლასის სახელმძღვანელო
|
კლასში
რესურს
ოთახში
|
პედაგოგი
|
პედაგოგი
|
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi,
resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|
2.1
|
ასრულებს
მასწავლებლის მარტივ ინსტრუქციას(ალაგებს სასწავლო ნივთებს, ,ურიგებს
მოსწავლეებს რვეულებს,მასწავლებელს ეხმარებამასალების დარიგებაში...
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
|
2.2
|
ჯგუფური
მუშააობის დროს ეხმარება მოსწავლეებს(აწვდის წიგნს, აფერადეს ნახატებს,მოაქვს
მასწავლებელთან ჯგუფის ნამუშევარი ,საუბრობს იმაზე ,რითი დაეხმარა
მოსწავლეებს...)
|
გასაფერადებელი ნახატები ფერადი ფანქრები
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
2.3
|
ჯგუფური
მუშაობის დროს მეგობრის დახმარებით ნასწავლი მასალის შინაარს გადმოსცემს
ზეპირმეტყველებით
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
|
2.4
|
ადეკვატურად
ცვლის სამეტყველო როლებს-უსმენს სხვებს ,პასუხობს როგორც მასწავლებლის,ისე მოსწავლეების მიერ
დასმულ მარტივ შეკითხვებს
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi,
resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|
3.1
|
მკაფიოდ იმეორებს მოსმენილ
წინადადებებს,ყურადღებას ამახვილებს ინტონაციაზე, და იმეორებს მას( კითხვითი
წინადადება,ბრძანებითი
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
|
3.2
|
უსმენს
მოსწავლეების მიერ გამოხატულ სხვადასხვა ემოციის შემცველ მარტივ წინადაადებებ და
ასახელებს, რა ემოციას გამოხატავს ის( სიხარული ,წუხილი ,მოწყენა,შიში)
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
||
3.3
|
სურათებზე
გამოსახულ სხვადასხვა ემოციის გამომხატველ სახეებზე გამოიცნობს და ასახელებს, რა
ემოციას გამოხატავს
|
სურათები
სმაილები
|
კლასში
რესურს
ოთახში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
3.4
|
საუბრობს
თავის განწყობაზე სხვადასხვა სიტუაციაში( როგორ, გრძნობს თავს ,როცა მარტოა,
როცა დედასთანაა,როცა მეგობრებთანაა...)
|
კლასში
სახლში
|
მასწავლებელი
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
|
3.5
|
უსმენს
ტექსტს და ამოიცნობს პერსონაჟის ემოციურ მდგომარეობას
|
წიგნი
|
მასწავლებელი
|
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi,
resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|
4.1
|
მოსწავლე
აღწერს მარტივ ილუსტრაცია,ასახელებს ილუსტრაციაზე გამოსახულ საყოფაცხოვრებო
საგნებს. ასახელებს (ფერებს, )სივრცულ ორიენტაციას(ზევით, ქვევით,)
|
კლასში
რესურს
ოთახში
|
სპეც
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
|
4.2
|
ნაწარმოებზე
შექმნილ ილუსტრაციაზე ამოიცნობს პერსონაჟს, ახასიათებს მას, აღწერს პეიზაჟს
|
ილუსტრაციები
ნახატები
წიგნი
|
კლასი
რესურს
ოთახი
სახლში
|
მასწავლებელი
სპეც
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
4.3
|
მასწავლებლის
მიერ შეთავაზებული რამდენიმე ილუსტრაციიდან ამოიცნობს ,რომელი შეესაბამება კონკრეტულ ნაწარმოებს
|
ილუსტრაციები
|
კლასი
რესურს
ოთახი
|
მასწავლებელი
სპეც
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
4.4
|
დაწერილ
სიტყვას უკავშირებს შესაბამისი საგნის ნახატს
|
ნახატები
სიტყვების
ბარათები
|
კლასი
რესურს
ოთახი
|
მასწავლებელი
სპეც
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
4.5
|
დაწერილ
წინადადებას უკავშირებს შესაბამისი საგნის ნახატს
|
წინადადების
ბარათები
ნახატები
|
მასწავლებელი
სპეც
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi,
resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|
5.1
|
მოსწავლე
უსმენს მარტივ ტექსტებს და მოკლედ
გადმოცემს მოსმენილის შინაარსს
|
მოთხრობები
ლექსები ზღაპრები
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
5.2
|
მოსწავლე
პასუხობს ტექსტიდან დასმულ მარტივ შეკითხვებს ( დახურული კითხვები)
|
მოთხრობები ლექსები
ზღაპრები
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
5.3
|
აფასებს
მოსმენილს( მომეწონა,არ მომეწონა)
|
მოთხრობები ლექსები
ზღაპრები
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
5.4
|
აფასებს
პერსონაჟის საქციელს(კეთილია, ბოროტია...კარგად მოიქცა, ცუდად,)
|
მოთხრობები ლექსები
ზღაპრები
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
5.5
|
იხსენებს
პირადი ცხოვრებიდან მსგავს ამბებს...
|
მოთხრობები ლექსები
ზღაპრები
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
grZelvadiani mizani:
წერა მოსწავლე წერს ყველა ასოს
კარნახით , დაფიდან ( ნაბეჭდიდან , ნაწერიდან) გადაწერს მარტივ
წინადადებას, წერს ყოფითი ცხოვრებაში გამოსაყენებელ რამდენიმე სიტყვას
|
moklevadiani
mizani/ebi:
1.
2
3
4
5
|
ხელის სწორი მოძრაობით წერს ანბანის ყველა ასოს,
იცავს პროპორციებს,იცავს მანძილს ასოებს შორის გადაიწერს წინადადებას
ანბანის 12 ბგერის ადეკვატურად
იყენებს გრაფიკულ გამოსახულებას
ანბანის 24 ბგერის ადეკვატურად იყენებს გრაფიკულ გამოსახულებას
ანბანის 33
ბგერის ადეკვატურად იყენებს
გრაფიკულ გამოსახულებას
წერს რამდენიმე
სიტყვას.
|
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi,
resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|
1.1
|
რვეულში
მასწავლებლის ამოწერილ ასოებს მოსწავლე გადაწერს გრაფიკული ფორმების დაცვით, დაიცავს მანძის
ასოებს შორის დაწერს ხაზს ზემოთ,ქვემოთ,ხაზზე,..
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასი
რესურს ოთახი
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
1.2
|
რვეულში
მასწავლებლის მიერ ამოწერილს სიტყვებს მოსწავლე გადაწერს გრაფიკული ფორმების
დაცვით, დაიცავს მანძის სიტყვებს შორის
დაწერს ხაზს ზემოთ,ქვემოთ,ხაზზე,..
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასი
რესურს ოთახი
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
1.3
|
რვეულში
მასწავლებლის მიერ ამოწერილს წინადადებას მოსწავლე გადაწერს გრაფიკული ფორმების
დაცვით, დაიცავს მანძის სიტყვებს შორის
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასი
რესურს ოთახი
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi,
resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|
2..1
|
მოსწავლე
წერს გაგონილი 12 ბგერის გრაფიკულ
გამოსახულებას.
გაგონილი სიტყვიდან წერს
პირველი ბგერის შესატყვის ასოს
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
2.2
|
გაგონილი სიტყვიდან წერს
პირველი ბგერის შესატყვის ასოს
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
2.3
|
წერს ნახატებზე გამოსახულ საგნების სახელების
პირველ ასოს
|
რვეული
ავტოკალამი
ნახატები
|
კლასში
რესურს
ოთახში
|
მასწავლებელი
სპეც
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
2.4
|
წერს ერთ და ორმარცვლიან სიტყვებს კარნახით
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi,
resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|
3.1
|
მოსწავლე
წერს გაგონილი 24 ბგერის გრაფიკულ გამოსახულებას.
გაგონილი სიტყვიდან წერს
პირველი ბგერის შესატყვის ასოს
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
3.2
|
გაგონილი სიტყვიდან წერს
პირველი ბგერის შესატყვის ასოს
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
3.3
|
წერს ნახატებზე გამოსახულ საგნების
სახელების პირველ ასოს
|
რვეული
ავტოკალამი
ნახატები
|
კლასში
რესურს
ოთახში
|
მასწავლებელი
სპეც
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
3.4
|
წერს ერთ და ორმარცვლიან
სიტყვებს კარნახით ,ასო-ასო .24 ასოს გამოყენებით
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi,
resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|
4.1
|
მოსწავლე წერს გაგონილი 33 ბგერის
გრაფიკულ გამოსახულებას.
გაგონილი
სიტყვიდან წერს პირველი ბგერის შესატყვის ასოს
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
4.2
|
გაგონილი
სიტყვიდან წერს პირველი ბგერის შესატყვის ასოს
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
4.3
|
წერს ნახატებზე
გამოსახულ საგნების სახელების პირველ ასოს
|
რვეული
ავტოკალამი
ნახატები
|
კლასში
რესურს ოთახში
|
მასწავლებელი
სპეც მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
4.4
|
წერს
ერთ და ორმარცვლიან სიტყვებს კარნახით ,ასო-ასო
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi,
resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|
5..1
|
მოსწავლე წერს თავის სახელს გვარს
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
5.2
|
წერს
და-ძმის სახელს
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
5.3
|
წერს
კლასელების სახელებს
|
რვეული
ავტოკალამი
ნახატები
|
კლასში
რესურს ოთახში
|
მასწავლებელი
სპეც მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
5.4
|
სურათების გამოყენებით შეუძლია დაწეროს დედა
,მამა,
|
რვეული
ავტოკალამი
|
კლასში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
grZelvadiani mizani:
Mკითხვა მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს წიგნთან მუშაობის საწყისი უნარ
-ჩვევები.ამოიცნობს ტექსტში მარტივ ენობრივ ერთეულებს
|
moklevadiani
mizani/ebi:
1.
2
3
4
|
კითხვისას იყენებს
მისთვის ხელსაყრელ სიტუაციებს.თითის გაყოლება თავი უჭირავს სწორად
კითხულობს ასო-ასო
კითხულობს მარცვალ- მარცვალ
კითხულობს ცალკეულ
სიტყვებს
|
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi, resurs
oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|
1.1
|
მოსწავლე
გაარჩევს,პირველ, მეორე...ხაზს
|
წიგნი
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
1.2
|
ხაზზე
აყოლებს თითს,წიგნი უჭირავს სწორად
|
წიგნი
|
კლასში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
1.3
|
განარჩევს
აბზაცებს
|
წიგნი
|
კლასში
რესურს ოთახში
|
მასწავლებელი
სპეც მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
1.4
|
შესაბამისად უჭირავს თავი .ადეკვატური შრიფტით გაარჩევს ლექსსა და
მოთხრობას
|
წიგნი
|
კლასში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi,
resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|
2.1
|
მოსწავლე კითხულობს ასოს
|
წიგნი
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
2.2
|
ბარათზე დაწერილ სიტყვაში მოსწავლე პოულობ
მასწავლებლის დასახელებულ ასოს
|
ბარათები
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
2.3
|
ბარათზე დაწერილი სიტყვაში მოსწავლე ასახელებს რომელი ასოა
ორჯერ გამოუენებული
|
ბარათები
|
კლასში
რესურს ოთახში
|
მასწავლებელი
სპეც მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
2.4
|
ბარათებზე დაწერილი ასოებიდან მოსწავლე აარჩევს
მასწავლებლის დასახელებულ ბგერას
|
ბარათები
|
კლასში
რესურს ოთახში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi,
resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|||
3.1
|
მოსწავლე
ორმარცვლიან სიტყვაში ასახელებ ერთნაირი მარცვლებია გამოუენებული ,თუ სხვადასხვა
|
წიგნი
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
||
3.2
|
მოსწავლე
გამოიცნობს რამდენმარცვლიანია სიტყვა
|
წიგნი
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
||
3.3
|
კითხულობს
ცალკეულ მარცვლებს
|
ბარათები
|
კლასში
რესურს ოთახში
|
მასწავლებელი
სპეც მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
||
3.4
|
სხვადასხვა
ბარათებზე დაწერილი მარცვლებიდან მოსწავლე პოულობს მასწავლებლის დასახელებულ
მარცვალს
|
ბარათები
|
კლასში
რესურს ოთახში
|
მშობელი
|
მასწავლებელი
|
||
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi,
resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|||
4.1
|
სიტყვებს
,რომლებიც დაწერილია ბარათებზე მოსწავლე აკავშირებს სურათებთან
|
წიგნი
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
||
4.2
|
მოსწავლე
სხვადასხვა სიტყვების ბარათებიდან პოულობს ბარათებს, რომლებზეც ერთი და იგივე
სიტყვაა დაკავშირებული
|
წიგნი
|
კლასში
|
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
||
4.3
|
მოსწავლე
წინადადების ბარათზე მოსწავლე პოულობს დასახელებულ სიტყვას
|
ბარათები
|
კლასში
რესურს ოთახში
|
მასწავლებელი
სპეც მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
||
4.4
|
ბარათზე
დაწერილი სიტყვებში პოულობს თავის
სახელს ,გვარს
|
ბარათები
|
კლასში
რესურს ოთახში
|
მშობელი
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
||
4.5
|
ბარათზე
დაწერილი სიტყვებიდან მოსწავლე პოულობს
კლასელების სახელებს,
|
ბარათები
|
კლასში
რესურს ოთახში
|
მშობელი მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
||
No comments:
Post a Comment